#lovebrands series: KFC

kfc buzzstore

Nu îmi vine să cred că a fost nevoie de o campanie Buzzstore x KFC ca să adaug un capitol nou la #lovebrands series. În condițiile în care KFC chiar este un loc din care mănânc destul de frecvent și un brand de care mi-e tare drag. Dar, așa cum spun și ei, acum că au lansat noii crispy strips nepicanți, mai bine mai târziu decât niciodată :D. Așa că azi vom face o scurtă călătorie în lumea puiului delicios și vă voi povesti exact de ce îmi place KFC și cum sunt noii crispy strips nepicanți.

The Chicken

Nu vom avea acum dezbaterea cu privire la mâncarea sănătoasă și mâncarea de tip fast food. Până la urmă consider că fiecare dintre noi este liber să aleagă ce anume vrea să mănânce în fiecare zi. Admir oamenii care au un stil de viață super sănătos, așa cum admir și oamenii care sunt complet vegetarieni.

Eu, personal, cred în echilibru și în răsfăț. Nu mănânc în fiecare zi mâncare de tip fast food, dar din când în când îmi place să mă alint și să mă bucur de ceea ce îmi place strict pentru gust. Iar puiul de la KFC îl ador din acest punct de vedere. Habar nu am ce praf magic a pus Colonelul în rețeta sa, dar pe mine m-a vrăjit 100%. În plus, îmi place că puiul e pui adevărat, nu pastă de pui. Și asta se simte.

kfc lovebrand buzzstore

Am tot încercat, dar nu îmi mai amintesc de nici o culoare prima mea experiență la KFC. Cum toate acestea, de-a lungul timpului am încercat o mulțime dintre produsele lor (probabil 90% :)))). Unele mi-au plăcut, altele au fost doar un experiment, însă ceea ce pot spune cert este că, în timp, mi-am ales preferatele. Astfel, pe primul loc sunt aripioarele, întotdeauna… mai puțin acum… cu sarcina… când nu mai prea pot să mănânc picant la fel de mult. Apoi vin crispy strips. Burgeri mănânc rar la KFC, la fel și wrap. Cât despre bucățile mai mari de pui Kentucky, alea nu le consum niciodată. Nu aș putea spune de ce, dar nu îmi plac :)))).

Revenind la aripioare, vreau să vă spun că înainte de cele de la KFC nu mâncam aripioare deloc. Mi se păreau de-a dreptul sărace în carne și scârboase, cu pielea lor ce nu putea fi curățată. Cu toate acestea, în momentul în care am gustat pentru prima oară aripioarele de la KFC m-am îndrăgostit iremediabil de ele. În continuare nu le prea mănânc în alte condiții, dar de la KFC întotdeauna :D.

The Brand

În afară de mâncarea de la KFC, îmi place maxim de ei ca brand. Fiind un om de comunicare (scurtă pauză pentru aplauze și plecăciuni :)))) nu am cum să nu admir un brand atât de ingenios și de ancorat în realitatea zilelor noastre. Mi-a plăcut la nebunie seria cu Social Me și mi-au plăcut The Croppers. Mi-a plăcut când au făcut cross promotion cu cei de la McDonald’s și, în general, îmi place că au campanii de marketing extrem de creative. Exact așa cum e și noua reclamă la crispy strips nepicanți:

Acum probabil veți spune că nu e meritul brandului că agenția care se ocupă de el este super creativă, dar aș vrea să vă contrazic puțin. Până la urmă brandul alege agenția și alege să implementeze sau nu o campanie. Deci are o parte din merit dacă alege campanii bune și out of the box sau campanii care nu atrag atât de tare atenția.

Și acum să trecem la felul principal:

The Crispys Strips Nepicanți

Să vă povestesc despre noii crispy strips nepicanți, dacă tot m-am delectat cu ei azi :D.

Până să rămân însărcinată puteam să mănânc mâncare picantă fără probleme. De când sunt însărcinată încă mai pot, dar nu în cantități la fel de mari pentru că baby Boom dă mai tare din picioare când fac asta și nu apreciază în mod special. Deci a trebuit să îmi restrâng opțiunile considerabil la KFC. Și nu mă înțelegeți greșit, file bites sunt super bune, dar mie îmi place să am opțiuni.

În aceste condiții, vă dați seama că m-am bucurat maxim să descopăr că pot testa gratuit noile crispy strips nepicante datorită campaniei desfășurate de cei de la KFC în colaborare cu Buzzstore. Așa că am mers la KFC, am comandat cele 2 meniuri și am început distracția. Am documentat atent întregul proces de testare :D. M-am și distrat cu Alina, cu Flavius și cu pisicii pe parcurs. Iar la final am constatat că cei de la KFC au cu ce să se mândrească.

Noii crispy strips nepicanți sunt exact la fel de buni la gust ca și originalii crispy strips, doar că fără partea picantă. O adevărată mană cerească pentru o viitoare mamă cu pofte de KFC. Din fericire, nu trebuie să mă credeți pe cuvânt. Este suficient să mergeți la cel mai apropiat KFC ca să vă convingeți. Dacă ulterior îi veți prefera tot pe cei nepicanți, voi înțelege perfect. Dar acum avem mai multe opțiuni și asta contează, de fapt.

Povestea merge mai departe…

Aceasta este doar o mică filă din #lovebrands series, însă povestea KFC merge mai departe și abia aștept să văd ce au mai pregătit pentru noi. Brandurile de genul acesta fie îți plac, fie nu. Eu nu vă spun că trebuie să iubiți KFC, vă spun că eu îl ador și că merită să îi dați o șansă.

Mulțumesc, Buzzstore pentru oportunitatea de a participa la o campanie absolut delicioasă. Sper să mai faceți treburi din astea.

Untold 2018

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.