Milka: 120 de experiență în delicii de ciocolată

sortimente Milka

Anul acesta Milka sărbătorește 120 de ani de la lansare și, împreună cu cei de la Buzzstore, au făcut o super campanie de promovare a acestei ocazii speciale la care trebuia să mă înscriu. Vorbim de ciocolată, până la urmă, de Milka în mod special, brandul pe care îl aleg de fiecare dată cu tot dragul și fiind sigură că se va ridica la nivelul așteptărilor mele.

Ce se întâmpla în 1901

În 1901, la Loerrach, în Germania, ciocolata Milka era lansată pe piață. Cu un nume inspirat din nemțescul Milch (care înseamnă lapte) și foarte recognoscibilul Kakao (da, cacao :)))), Milka a fost încă de la bun început un brand ușor recognoscibil datorită ambalajului mov, cu văcuța mov și panorama Alpilor pe fundal.

Totuși, am fost curioasă în ce fel de lume a apărut Milka (istoria nu a fost niciodată punctul meu forte) și am aruncat o privire pe wikipedia. Acolo am descoperit că anul 1901 a fost un an al începuturilor: Australia ia naștere chiar pe 1 ianuarie, zi în care și Nigeria devine protectorat britanic. Pe 12 iunie Cuba devine protectorat american, iar pe 14 septembrie Roosevelt devine președinte al SUA. În același timp, 1901 a fost un an al artelor: picturile lui van Gogh și ale lui Picasso sunt disponibile pentru prima oară pentru public, apare Momente și schițe al lui Caragiale, Klimt pictează Judith, se naște Walt Disney, dar și Marlene Dietrich.

Din punctul meu de vedere, 1901 a fost un an al posibilităților, iar apariția Milka nu putea să aibă loc într-o conjunctură mai favorabilă.

Imaginea asta am găsit-o aici și trebuia să o împărtășesc cu voi

120 de ani mai târziu…

… fiecare dintre noi a încercat cel puțin o dată Milka. Și când spun fiecare dintre noi mă refer la români pentru că nu pot vorbi despre toți oamenii din lume. Însă în România sunt sigură că de la cei mai puțin avantajați, la cei care o duc bine de tot, de la cei foarte mici, la cei cu multă experiență de viață, toți au gustat măcar o dată un produs cu ambalajul mov și văcuța Milka pe el. Nu am făcut nici un sondaj oficial, însă există atât de multe sortimente încât este imposibil să nu găsești ceva pe gustul tău în marea familie Milka.

De ce îmi place mie Milka?

După o introducere lungă, dar informativă (sper eu) hai să vă spun exact de ce m-am alăturat campaniei Buzzstore, adică de ce îmi place mie Milka.

Nu pot identifica momentul exact în care am gustat prima mea Milka. Nu mi-l amintesc și pace. Cumva Milka a fost întotdeauna acolo. M-am delectat cu tabletele de ciocolată, cu biscuiții și cu pralinele. M-am delectat cu iepurașii de Paște, cu moșii de ciocolată și cu bomboanele de pom. Am savurat de fiecare dată Milka de căpșuni și iaurt, ciocolata fără de care nu rezistam în adolescență, favorita mea absolută. Apoi, pe măsură ce gusturile mi s-au schimbat, m-am delectat cu alte sortimente și am suferit groaznic atunci când a ieșit de pe piață Milka în varianta gigantică umplută cu jeleuri și popping candy. Era atât de bună încât în ciuda gramajului foarte mare eram în stare să mănânc jumătate fără nici o problemă.

biscuiti cu lapte sau brownies de la Milka?

De ce se întâmplau toate astea? Din câteva motive foarte bune:

  1. Gustul foarte fin. Milka este genul acela de ciocolată care are un gust extrem de fin și ți se topește, pur și simplu, în gură. Știu că asta se întâmplă cu multe ciocolate, însă Milka are ceva aparte, o dulceață aparte. Nu știu dacă responsabil e laptele sau tipul de cacao folosit. Nu m-a preocupat până în acest moment subiectul. Cert este că simt această finețe ori de câte ori mănânc Milka, dar nu o simt ori de câte ori mănânc ciocolată.
  2. O mare varietate de produse. Da, ador acest lucru la Milka. Oamenii fac de toate și nu cred că e nevoie să enumăr acum tot ceea ce produce brandul. În schimb, ceea ce vreau să evidențiez este faptul că noi, cumpărătorii (sau numai eu???) suntem capricioși. Da, ne place să savurăm produsele noastre favorite, însă nu vrem întotdeauna același lucru. Uneori avem nevoie de ceva cremos și fin și delicat. Alteori avem nevoie de ceva mai crunchy, pe stilul biscuiți sau fursecuri. Alteori vrem să facem un cadou deosebit cuiva drag, iar acest lucru este posibil doar cu ajutorul pralinelor. Ei bine, Milka este un brand care îți oferă toate aceste posibilități.
  3. Disponibile peste tot. Trecând peste marea varietate de produse, Milka mai are și marele avantaj că o găsești peste tot. De la marile supermarketuri la micile magazine de la colțul blocului, de la benzinării la singurul magazin din sat, oriunde ai intra găsești cel puțin 2-3 produse marca Milka. Poate nu pare cine știe ce, dar nu știu câte dintre brandurile concurente se pot lăuda cu această performanță.
  4. Voi aprecia întotdeauna calitatea și Milka asta înseamnă: calitate. Ba mai e și la un preț super accesibil. Deci ce aș putea cere mai mult?

mic dejun la pat

La mulți ani, Milka!

Hai că m-am lungit și v-am spus deja că oamenii nu mai citesc așa mult cum o făceau înainte. Deci pentru a mă asigura că nu leșinați complet de plictiseală (și mă așteaptă niște brownies de la Milka pe care abia aștept să le mănânc :D) vreau doar să le urez celor de la Milka:

La mulți ani și la multă inspirație! Să ne faceți zilele mai dulci pentru încă 1000 de ani și alți 1000 după.

Untold 2018

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.