Dosza Residence: cazare de vis în Oradea

dosza residence Oradea

Nu cred că mai este o surpriză pentru nimeni când spun că ador Oradea. De câțiva ani încoace revin în acest oraș și sunt, de fiecare dată, fascinată de culori, de vibe, de tot ceea ce Oradea are de oferit. Cât despre Dosza Residence, este unul dintre locurile în care mi-am dorit să stau încă de când l-am descoperit prima dată. Da, m-a fascinat jacuzzi-ul, recunosc, dar pe măsură ce încercam să ne hotărâm dacă să stăm sau nu aici, totul a devenit prea frumos ca să îi spunem pas. Așa că, pentru o seară, ne-am bucurat de cel mai comfortabil pat în care am dormit vreodată. Dar acesta e finalul poveștii, deci hai să derulăm până la început și să vă spun totul.

Cum am ajuns iarăși la Oradea?

Ei bine, eram în apropiere, ce pot să zic :))): Ideea este că în 2022 am fost super haotici cu concediul nostru. Mostly a fost vina mea, recunosc, pentru că nu am reușit de nici o culoare să țin pasul cu pragramul lui Flavius și cu al lui mami. Mom brain sau nu, am făcut un terci. Și acest terci s-a tradus într-o grămadă de schimbări de planuri pe ultima sută de metri.

Drept urmare, cu puțin mai mult de o săptămână înainte de data propriu-zisă, ne-am trezit cu o noapte liberă în concediul nostru. Am fi petrecut-o tot în Debrecen, dar cazarea noastră nu mai era disponibilă și să ne mutăm în altă parte în același oraș nu mi s-a părut deloc o idee bună. Dar Debrecen e la o aruncătură de băț de Oradea, iar noi adorăm Oradea, așa că matematica a fost simplă.

Am început să caut cazare. Am dat peste apartamentul disponibil la Dosza Residence și am zis că asta e. Soarta ne cheamă acolo și nu o puteam refuza.

Primele impresii

Dosza Residence este o casă amenajată în scop hotelier situată undeva la periferia orașului. Zona este una foarte liniștită chiar dacă în apropiere este un spital (știu, am fost șocată de acest aspect!!!). Am ajuns la destinație foarte ușor cu ajutorul Waze, iar aici am putut parca mașina în parcarea special amenajată a proprietății. Pentru acest lucru am avut nevoie de un cod ce mi-a fost comunicat în prealabil prin mesaje pe whatsapp. De fapt, toată comunicarea cu cei ce gestionează Dosza Residence s-a făcut strict prin mesaje și telefonic, în momentul în care am sunat eu pentru că nu citisem cu atenție mesajele :D.

Casa este mare și arată foarte bine. Jacuzzi-ul despre care vă spuneam este în partea din spate, ferit de privit nedorite alte trecătorilor. Totul este super high tech, de la poarta care se deschide cu cod, la apartamente și camere dotate cu uși inteligente pe care le poți deschide tot cu un cod special. Sincer, a fost prima oară când am avut parte de o astfel de cazare și, după cum vă puteți da seama, am fost foarte impresionată.

Apartamentul nostru

De la un capăt la altul, apartamentul nostru a fost clar una dintre cele mai faine locații în care am fost cazați vreodată. Designul modern mi-a plăcut la nebunie. Culorile, detaliile, decorațiunile, baia (pe care aș fi luat-o cu mine acasă), dar mai ales dormitorul, au fost un adevărat vis. În plus, mai aveam și o ditamai terasa.

Apartamentul acesta era genul de loc în care ai fi vrut să locuiești. Genul de locuință de fashionistă, super instagramabil, în care puteai să faci o poză faină în fiecare colțișor. Bineînțeles, asta a fost până când s-a apucat Ava de redecorat :)))). În acel moment am strâns toate decorurile în zone cât mai înalte și am început să mutăm lămpile în locuri inaccesibile pentru ea :)))).

dosza residence

Relaxare, plimbare și un somn de vis

Am ajuns la locație undeva pe la ora 14. Ava a fost suficient de generoasă cu noi cât să ne lase să stăm jumătate de oră la jacuzzi, apoi i s-a luat. Am lăsat-o să se plimbe cu rotobilul (pe vremea aia avea nevoie de el) prin curte. Era să se arunce kamikaze în pietriș. Good times :))).

După ce s-a trezit Ava din somnul nr. 2 am mers un pic în oraș. Nu vă mai spun cât de frumoasă e Oradea și cum trebuie să o vizitați pentru că am o grămadă de articole dedicate subiectului (le găsiți pe toate aici). Dar trebuie să menționez faptul că am mâncat o înghetață absolut genială undeva în centru. Frumos ar fi să îmi aduc aminte cum se numea localul. I do not, dar sigur l-am menționat undeva în daily vlogul din acea săptămână:

Seara am revenit la Dosza Residence și, după un duș bine meritat și cina pe terasă (ne cumpăraserăm mâncare din oraș), ne-am pus la somn. Știu, mă repet, dar aici am găsit cea mai faină saltea ever. Am dormit în patul de la Dosza Residence ca puiul, nu altceva. Până și Ava a dormit ca
puiul, ceea ce ei nu i se întâmplă în fiecare seară :))).

Revenim?

Eu, sincer, aș cam vrea să revenim, dar aș cam vrea să văd și celelalte locații administrate de cei ce se ocupă și de Dosza Residence. Pentru că după plecarea noastră am primit de la ei un mesaj drăguț de ”Mulțumim că ne-ați fost oaspeți” și o listă cu toate locațiile lor. Ei bine, unele sunt EXTREM de atractive, mai ales apartamentul din centrul orașului, din clădirea vulturului negru. În aceste condiții, ce aș putea spune? Sigur vom reveni în Oradea. Și cel mai probabil vom reveni și la Dosza Residence pentru că a fost prea fain. Peste așteptările mele care oricum erau foarte mari de la bun început.

Sunt curioasă dacă ați avut ocazia să stați la Dosza Residence sau dacă v-am trezit apetitul pentru această locație. Hai să povestim în comentarii.