Nu imi vine sa cred cat de faina a fost intalnirea. Adica eu sunt genul de om care crede si spune in general despre oameni ca sunt prosti (scuze. mami!), insa la TOMM au fost o gramada de oameni super destepti. O doamna a pomenit piramida lui Maslow. Va dati seama? Cine sta asa random si pomeneste intr-o conversatie piramida lui Maslow? Smart people, that’s who :D.
Sunt atat de impresionanta. Stateam pe scaunul meu ca un soricel si daca nu m-as fi pozitionat totusi destul de in fata, as fi stat cu gura deschisa. Nu prea eram in stare sa vorbesc pentru ca mi se parea ca orice as fi zis ar fi fost o prostie. Asa ca stateam acolo, incercat sa acumulez cat mai multe informatii: b2b, crowdfunding, environment testing gadget, targeted marketing… so much knowledge just flying around. Si toti vorbeau romgleza :))). Eram… my people <3.
Am fost suficient de haotica?
Acum o sa trec la ceva mai structurat.
Conferinta a avut doi vorbitori despartiti de o pauza de pizza. Monica Gaza de la Lasting a vorbit despre rebranding si pozitionarea in online. Radu Motisan a vorbit despre aventura sa in lumea marketingului in timp ce isi vindea inventia: un aparat ce masoara calitatea aerului.
Ambele prezentari au fost foarte interesante si interactive. De fapt, au fost mai mult discutii ca intre prieteni decat chestii super formale. Iar eu, am incercat sa invat cat mai mult din ceea ce se discuta… poate pentru a le pune in practica aici :D.
In concluzie, primul meu eveniment de marketing a fost un succes. Am facut si cunostinta cu o tipa :)))). Am mancat si pizza. Am descoperit o lume noua si interesanta :))). Abia astept sa vad ce se mai organizeaza ca sa imi continui expeditia :D.