Răul, bunul și urâtul

Nu m-am uitat la nici un film, dacă la asta vă gândiți, dar trebuie să vă spun, într-un final, ce mi s-a întâmplat în ultima săptămână.

În urma unei serii neprevăzute și imposibil de oprit de evenimente, telefonul meu a ajuns în apă. Și cum eram super dependentă de el, evident că am fost distrusă. L-am băgat în orez și toate cele, dar nu a dat nici un semn de viață.

Evident că am plâns și am făcut scandal. Evident că m-am făcut în toate felurile, dar fapta era consumată și după ce am primit împrumut un alt telefon (chiar dacă nu la fel de performant) și nu m-am mai simțit așa părăsită, am început să accept învârtelile sorții.

Totuși, luni am mers la Orange, că doar de acolo îl cumpărasem, să văd dacă nu îl pot repara tot ei. Și când am ajuns eu acolo senină și i-am spus tipei că l-am scăpat în apă, am primit cel mai neașteptat răspuns. Sunteți pregătiți?

Noi nu ne ocupăm de contactul cu lichide!

Cum să spun așa ceva? Adică ei sunt ditamai compania de telefonie. Vând mii de telefoane în fiecare zi. Intră în contact cu milioane de persoane. Cum adică ei nu se ocupă de contactul cu lichide? Ce? Dacă îl scăpam în lavă sau în smoală era suficient de solidă pentru ei? Sau ei se ocupă doar de oamenii care sunt dreveni*, dar atât de inspirați încât să dea cu telefonul de chestii dure, nu să îl scape în cine știe ce baltă/pahar/mare/lac/nămol/whatever.

Și pentru că nu m-am dus chiar la Orange Shopul din Centru luni, a trebuit săfac drumul până acolo marți.

Bun!

Stai iar la coadă, așteaptă bon de ordine, aparatul stricat, așteaptă să fie reparat aparatul, ia bon de ordine, finally ajungi acolo. Le explici că ai scăpat telefonul în apă – același răspuns: Nu ne ocupăm de contactul cu lichide! Acum însă urmează și o motivare (complet logică de fapt): pentru că nu putem garanta reparația. Bun! Să zicem că am înțeles. Și când mi-au zis să mai caut și alt service deja eram împăcată cu ideea.

Apoi, cum trebuia să mai rezolvăm și o problemă cu un abonament de date, am continuat să așteptăm la o altă coadă. Într-un final, am fost preluate (nu m-am multiplicat, era și mami cu mine pentru că ea este minunata titulară) și după o grămadă de bla-bla, spus super repede, am ajuns să primit o tabletă. Este un Vonino destul de drăguț și ușor de folosit, deși nu înțeleg de ce nu prinde net la noi în casă. Adică avem super internet acum, dar mai avem timp să vedem ce și cum. Eu habar nu am nimic despre ea, deci dacă îmi puteți da orice fel de informații, aș fi foarte recunoscătoare.

Azi a trebuit să merg pentru a 3-a oară consecutiv la Orange :))). Dap! Și în timp ce așteptam, am ajuns în zona iPhone și mi-am dat seama că îmi lipsește telefonul meu. Îmi lipsește așezarea icoanelor și Instagramul de iPhone. Pentru că Instagramul este foarte diferit pe Android :(.

Deci…

Răul – mi-am scăpat telefonul în apă

Bunul – am totuși telefon și o tabletă nouă

Urâtul – îmi lipsește iPhoneul meu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.